Seizoensopening met Barbeque en Groepsraad

Seizoensopening 2023
& Groepsraad!

Beste leden en ouders,

Het is weer zover, de vakantie is voorbij en dat betekent dat we weer gaan beginnen met scouting. Zoals gebruikelijk zullen we het seizoen weer openen met een barbecue voor alle leden, en ouders, broertjes en zusjes. Dit zal plaatsvinden op zaterdag 2 september van 17:00 tot 19:00. Neem eigen bord, bestek en bekers mee. Tijdens de BBQ zullen ook de afscheidnemende leiding en bestuursleden even in het zonnetje worden gezet.

Om voedselverspilling tegen te gaan willen we een beetje een inschatting maken van hoeveel mensen er komen. Om dit allemaal goed te kunnen organiseren willen we graag dat jullie je opgeven voor de BBQ. Dat kan via deze link of de bovenste QR code. De Barbeque is gratis voor leden en kost 5 euro voor niet-leden. Betalen kan via deze link of via de onderste QR code. Inschrijven kan tot vrijdagochtend 9:00.Barbeque plaatjes

Inschrijfformulier

Betaallink

BELANGRIJK

Neem je eigen bord, bestek en bekers mee!

Groepsraad

Aansluitend zullen we van 19:00 tot 20:00 de groepsraad hebben. Dit is een soort alternatieve algemene ledenvergadering. Deze is bedoeld voor de oudervertegenwoordigers van de verschillende speltakken, en alle leiding, bestuur en 18+ leden van de vliegende pijl. Andere geïnteresseerden mogen ook aansluiten.

Als er dingen zijn die vanuit de speltakken besproken moeten worden, overleg dat dan via de oudervertegenwoordigers.

Voor de verschillende speltakken zijn dit

Etienne, Vader Daaf en Joos (Bevers)
Bart, Vader Vere en Maud (Welpenmeiden)
Boris, Vader Max (Welpenjongens)
Hilde, Moeder Ruben en Marlinde (Scouts)

Tijdens de groepsraad zullen de bestuurswisselingen, financiën en andere zaken besproken worden.

Voorlopige agenda groepsraad:

  1. Opening
  2. Vaststellen agenda
  3. Bestuurswijzigingen
    1. Afscheid Bonnette (Voorzitter) en Faye (Algemeen bestuurslid)
    2. Stemmen over toevoegingen
      1. Joost Willemse (Voorzitter)
      2. Ron Mulder (Vice-voorzitter)
      3. Lisa Geurts (Pratktijkbegeleider)
      4. Chantal Lodewikus (Algemeen besuurslid)
  4. Installatie kascommissie
    1. Voorstel vanuit het bestuur
  5. Financiën
  6. Stemmen over materiaal aanschaf
  7. Mededelingen stichting
  8. Rondvraag
  9. Sluiting

Hopelijk tot dan allemaal!